Všeobecné podmínky pro OBCHODNÍ PARTNERY (spolupracující firmy, dodavatelé)
Tyto podmínky jsou stanoveny pro obchodní partnery, jako jsou například dodavatelé služeb, dodavatelé zboží a pomůcek, vystavovatelé, agentury, atd.. Podmínky jsou platné pro každou osobu, která je na akci přítomna jako zástupce, zaměstnanec, vedoucí pracovník nebo majitel partnera.
Přítomnost obchodního partnera na akci je možná vždy pouze v případě, že spolupráce mezi pořadatelem a obchodním partnerem byla projednána před zahájením akce a to s dostatečným časovým odstupem, nutným pro stanovení závazných podmínek spolupráce.
- Obchodní pravidla upravují postavení, práva a povinnosti organizátora a objednatele.
- Objednávku musí objednatel doručit ve lhůtě stanovené organizátorem. Dnem potvrzení objednávky tato zakládá závazný právní vztah mezi organizátorem a objednatelem podle obchodního zákoníku ČR. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí podle data doručení organizátorovi.
- Odesláním objednávky objednatel výslovně souhlasí s těmito závaznými obchodními podmínkami.
- Výstavní plochou se rozumí plocha v m2 s příslušenstvím nebo plocha pro reklamní banner podle objednávky.
- Firemní prezentací se rozumí satelitní symposium nebo sponzorovaná přednáška zařazená do odborného programu akce.
- Všechny objednávky související s účastí a prezentací na akci musí být závazně potvrzeny nejpozději do 14ti dnů před akcí.
- Platba závazně potvrzených objednávek (dále jen „závazná objednávka“) musí být objednatelem provedena s dodržením termínu splatnosti, který je uveden na vystavené faktuře.
- V případě prodlení s úhradou konečné ceny je organizátor povinen účtovat dlužníkovi poplatek z prodlení ve výši 0,05% neuhrazené částky za každý den prodlení.
- Prodlení s úhradou konečné ceny delší 60 dnů je důvodem pro jednostranné zrušení objednávek účasti dlužníka na jiných odborných akcích pořadatele.
- Všechny platby, uskutečněné podle těchto Závazných pravidel pořadatele, musí být provedeny bankovním převodem.
- Zruší-li objednatel objednávku nebo její část:
do 90 dnů (včetně) před začátkem akce, činí stornovací poplatek 50% z ceny objednané inzerce, reklamy výstavní plochy nebo prezentace;
do 60 dnů (včetně) před začátkem akce, činí stornovací poplatek 75% z ceny objednané inzerce, reklamy, výstavní plochy nebo prezentace;
do 30 dnů (včetně) před začátkem akce a později, činí stornovací poplatek 100% z ceny objednané inzerce, reklamy, výstavní plochy nebo prezentace. - O zrušení, nekonání, změně termínu akce z důvodu vyšší moci informuje pořadatel bezodkladně objednatele. V den oznámení zanikají veškeré k tomuto dni existující závazky mezi organizátorem a objednatelem bez náhrady. Organizátor je k tomuto dni oprávněn použít na základě řádného vyúčtování příslušnou odpovídající část již uhrazených plateb na úhradu již vynaložených nákladů.
- Objednatel resp. vystavující firma se zavazuje, že bude dodržovat všechny pokyny organizátorů akce, bezpečnostní podmínky a pravidla a bude postupovat v souladu se zákonnými normami
- Objednatel má za povinnost na vlastní náklady pojistit všechny prezentované exponáty. Organizátor nenese odpovědnost za jejich ztrátu či poškození.
- Všechny ceny jsou stanovené dohodou a jsou uvedené bez DPH.
Ostatní podmínky vždy dle aktuálně platných právních předpisů ČR.